Zunanji videz vsakega podjetja, malega in velikega, je odvisen od celostne podobe, ki jo trgu ponudite. Grafično oblikovanje poskrbi za grafično obdelano gradivo, ki bo prepričalo nove in stare uporabnike ter pri ljudeh spodbudilo večje zaupanje.
Strokovnjaki s področja grafičnega oblikovanja so strokovnjaki, ki obvladajo ustvarjanje vizualnih vsebin za sporočanje globljih sporočil. To pomeni, da lahko s pomočjo grafičnega gradiva uporabnikom na drugi strani predamo sporočilo, ki ga želimo predati. To sporočilo lahko vsebuje vizijo vašega podjetja, proizvode vašega podjetja ali kaj drugega. Ključno je, da s pomočjo grafične podobe pri uporabniku vzbudite zanimanje, ki ga bo spodbudilo, da vaše sporočilo sprejme in se nanj v situaciji, ko bi lahko storitev vašega podjetja potreboval, tudi spomni.
Osnovni cilj grafičnega oblikovanja je torej povsem enostaven – vašo idejo predstaviti na učinkovit in estetski način. Ustrezna grafična podoba je torej tista, ki poskrbi za nastanek vaše blagovne znamke, ki jo spremlja vaša zgodba, sporočilo. Pri tem bodite pozorni, da grafična podoba vašega podjetja odstopa od podobe drugih, predvsem konkurenčnih podjetij.
Preko grafične podobe na trgu ustvarjate podobo vašega podjetja, zato si zagotovo želite, da je to sporočilo učinkovito, enostavno, predvsem pa zaupanja vredno. Omenili smo že, da mora biti grafična podoba podjetja kreativna, uporabna in uporabnike motivira za ponovno vrnitev.
Sporočilo dobre grafične podobe vključuje ustrezno uporabo barv in barvnih prehodov, črt, oblik, teksture, pomembni pa so tudi razmiki in zadostnost prostora. V osnovi velja – manj je več. Na vaši grafični podobi naj bodo vključeni elementi, ki jasno nakazujejo s čim se vaše podjetje ukvarja. Ne pozabite na uporabo dovolj velikih črk, znakov – vaše sporočilo morajo prebrati vsi, že na daleč. Smiselno je, da vključite tudi fotografije, slikovne podobe, ki jih načrtujete skupaj s skupino strokovnjakov, ki bodo poskrbeli za vaše grafično oblikovanje.