Vsak avtomobil ima spredaj luči. Rečemo jih lahko tudi žarometi. V nekaterih državah podnevi žarometi niso obvezni, torej ko je dan po zakonu ni določeno, da morajo biti prižgani. En tak primer je sosednja hrvaška. V Sloveniji pa imamo zakon, da morajo biti žarometi prižgani podnevi in ponoči, to pa ni nič slabega, saj je tudi podnevi tak avtomobil dosti bolj viden. Obstaja več vrst žarometov in sicer navadni z nitko, halogenski, ksenonski, in LED. Obstajajo tudi prilagodljivi t.i. VarioX z valjem, a ti so manj pogosti. Halogenski so najbolj pogosti, svetijo bolj rumene barve, ali pa toplo bele, če hočete. So najcenejše, svetijo slabše in barvna temperatura je manj prijazna voznikovim očem, zato ponoči ne dajo nekega užitka pri vožnji. Ksenonski oziroma Xenon žarometi pa so veliko močnejši, z njimi se lahko za volanom sprostite, saj boste ponoči noč videli povsem drugače. Takšni žarometi so dosti dražji, a so prijaznejši očem in svetijo veliko boljše, saj svetijo hladno bele barve, barva svetlobe je bližja sončni. Ker učinkoviteje osvetljujejo cesto so dokazano varnejše v prometu, saj vozniki reagirajo hitreje in natančneje.
LED žarometi pa so revolucionarna inovacija na področju svetlobne opreme, ne le pri avtomobilih ampak nasploh. Žal so zaradi njihove kompleksnosti stroški še vedno precej visoki, zato LED luči najdemo le v najvišjem razredu vozil. Lahko pa jih zamenjamo sami, a to vam bo naneslo velike stroške. LED žarometi so najbolj varčni izmed naštetih in imajo najdaljšo življenjsko dobo, vendar so dragi. Nato imamo pa še prilagodljive žaromete. Le-ti se naj bi imeli najboljšo možno osvetlitev ceste glede na hitrost in kot zasuka volana. Tak žaromet je dinamičen in se obrača med virom svetlobe in lečo. Vsebuje tudi motor z valjem, ki valj obrača. Tak žaromet se prilagaja popolnoma sam, sam zazna hitrost in aktivira kratke ali dolge luči in mnogo več.