izdelava spletnih strani

Kako poteka izdelava spletnih strani s profesionalci

Spletni oblikovalci pogosto razmišljajo o procesu spletnega oblikovanja s poudarkom na tehničnih zadevah, kar zahteva izdelava spletnih strani, kot so okvirji, koda in upravljanje vsebine. Toda odličen dizajn ne pomeni, kako integrirate gumbe družbenih medijev ali celo gladke vizualne elemente, ampak je dosti več, kar upošteva izdelava spletnih strani Spletni partner d.o.o., ki je na trgu že skoraj dve desetletji. Odlična zasnova je pravzaprav proces ustvarjanja spletnega mesta, ki je usklajen s splošno strategijo.

izdelava spletnih strani

Dobro oblikovana spletna mesta ponujajo veliko več kot le estetiko. Izdelava spletnih strani pomeni, da pritegnejo obiskovalce in ljudem pomagajo razumeti izdelek, podjetje in blagovno znamko prek različnih kazalnikov, ki zajemajo vizualne elemente, besedilo in interakcije. To pomeni, da mora vsak element vašega spletnega mesta delovati v smeri določenega cilja. Toda kako doseči to harmonično sintezo elementov? S celostnim procesom spletnega oblikovanja, ki upošteva obliko in funkcijo.

Najprej je potrebna identifikacija cilja, kjer skupaj s stranko ugotavljajo, katere cilje mora izpolniti novo spletno mesto, oziroma, kakšen je njen namen. Ko poznamo cilje spletnega mesta, lahko definiramo obseg projekta katere spletne strani in funkcije spletno mesto potrebuje za izpolnitev cilja ter časovni okvir, ki jih zahteva izdelava spletnih strani.

Ustvarjanje zemljevida spletnega mesta in žičnih okvirjev: Ko je obseg dobro definiran, se lahko začnemo poglabljati v zemljevid spletnega mesta in definirati, kako bodo vsebina in funkcije, ki smo jih definirali v definiciji obsega, medsebojno povezani. Ko imamo v mislih širšo sliko spletnega mesta, lahko začnete ustvarjati vsebino za posamezne strani, pri čemer vedno upoštevamo optimizacijo za iskalnike (SEO), da se strani osredotočijo na eno samo temo. Ključnega pomena je, da imate resnično vsebino za delo v naslednji fazi.

Izdelava spletnih strani se nadaljuje z arhitekturo spletnega mesta in določeno vsebino lahko začnete delati na vizualni blagovni znamki. Odvisno od stranke je to morda že dobro definirano, lahko pa tudi definirate vizualni slog od začetka. Ko imate vse svoje strani in definirate, kako se prikažejo obiskovalcu spletnega mesta, je čas, da se prepričate, ali vse deluje. Združite ročno brskanje po spletnem mestu na različnih napravah z avtomatiziranimi pajki spletnega mesta, da prepoznate vse, od težav z uporabniško izkušnjo do preprostih nedelujočih povezav. Ko vse deluje brezhibno, je čas, da načrtujete in izvedete zagon spletnega mesta! To bi moralo vključevati načrtovanje časov lansiranja in komunikacijskih strategij tj. kdaj boste lansirali in kako boste o tem obvestili svet? Poiščite strokovnjaka, ki bo to naredil hitro in učinkovito.